wtorek, 17 listopada 2015

Już czas ...

Minęła już połowa listopada, więc już czas pomyśleć o tegorocznym kalendarzu adwentowym...
Mój syn czeka już z niecierpliwością, bo dla niego i dla mnie to  niesamowita zabawa i fajny wspólnie spędzony czas...no i oczywiście przez kolejne 24 dni mała niespodzianka w środku...
Do tej pory były to słodycze, a w tym roku pomyślę o większym urozmaiceniu....
Polecam każdemu, tym bardziej, że koszt wykonania takiego kalendarza jest naprawdę niewielki... bardziej pomocna jest tutaj kreatywność...

U nas w sklepie już wkrótce pojawią się torebki, etykiety oraz kolorowe sznurki, które na pewno pięknie przyozdobią nasze kalendarze adwentowe....


6 komentarzy:

  1. jak ja kocham ten czas planowanie/działanie i mega zabawa:-)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne inspiracje. Mój kalendarz już czeka na premierę z cudna zawartością ;-)
    A kiedy te sznurki i torebki się pojawią ? Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się trochę jaka w nim zawartość :-)
      A sznurki i torebki mam nadzieję, że pojawią się najpóźniej na początku przyszłego tygodnia.
      Pozdrawiam ciepło!!!

      Usuń
  3. Przygotowując i planując dekoracje, wystrój i świąteczne menu czuję się trochę jak dziecko. Bardzo się cieszę, że wraz z wiekiem ten stan nie ulega zmianie... ;) Świetne propozycje :D Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest podobnie:-) a dziecko trzeba w sobie nieustannie pielęgnować!
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń