poniedziałek, 18 listopada 2013

Wakacje, znów będą wakacje...

Tak jak obiecałam, może troszeczkę przedłużyłam to w czasie, ale ciągły brak chwili, aby ją poświęcić na pisanie. Wprowadzam nowy temat na moim blogu... temat upragnionych wakacyjnych wyjazdów oraz pomysły na szybkie 2-3 dniowe wypady, aby podładować nasze baterie a dzieciom dać chwilę radości i luzu...
Niestety nadchodząca zima, czy też trwająca zimna jesień nie nalezą do moich ulubionych pór roku, dlatego też nie przepadam za wypadami w góry na narty, ale zawsze można znaleźć jakąś alternatywę. 
I ja ją znalazłam!!!
Dla mnie i mojej rodziny najprzyjemniejszym wyjazdem jest wyjazd do Aquaparku - ciepłych, termalnych wód na Słowacji. Idealny wypoczynek dla nas dorosłych, jak i świetny świat zabaw wodnych dla naszych pociech, począwszy od niemowlaka, skończywszy na "zbuntowanym" nastolatku!
Byłam już w kilu miejscach tego typu, głownie u nas w Polsce, ale Tatraladia bo o niej tu mowa jest najlepsza!
Może dlatego, że dzieci mają tam mnóstwo atrakcji, jest tam 27 różnego typu zjeżdżalni, wspaniały basen z wieloma atrakcjami dla tych najmniejszych...
A dla nas starszych są termalne baseny, można skorzystać z różnego typu masażu od klasycznych, antycellulitowych, tajskich... po kompleks 16 parowych saun ;-) Także jest z czego wybierać! 
Jest też coś dla pasjonatów nart, gdyż Tatralandia leży we wspaniałej scenerii gór na północnym brzegu sztucznego jeziora Lipowska Mara z pięknym widokiem na zachodnie i niskie Tatry.
Pisać mogę o tym miejscu jeszcze wiele, ale po prostu radzę Wam tam pojechać i przekonać się na własnej skórze...
Czekam na Wasze wspaniałe miejsca, które warto odwiedzić, zarówno dla nas dorosłych, jak i takie, w których nasze maluchy będą się świetnie bawiły i będą wspominać te chwile z uśmiechem i wypiekami na twarzy...
A to przecież najlepsza dla nas rodziców nagroda!

TATRALANDIA LATEM







TATRALANDIA ZIMĄ





W następnym wpisie o "turystyce" pokaże Wam miejsce magiczne w naszych pięknych polskich Tatrach, fajny klimat wnętrz oraz przepyszne jedzenie,.,.,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz