środa, 10 czerwca 2015

Chcecie nowe smaki....???

Zaczyna się upalne lato, co mnie ogromnie cieszy....bo to mój ulubiony czas w całym roku...
Lato uwielbiam nie tylko za słońce, wakacje i czas wolny....ale też za świeże warzywa, owoce.... z których można tworzyć wspaniałe zimne, orzeźwiające lemoniady....
Super przepisy na pyszne napoje chłodzące znajdziecie na blogu u Pani Beaty - Lawendowy Dom, który pewnie cześć z Was już dobrze zna....
To jeden z moich ulubionych blogów kulinarnych, z którego przepisów bardzo często korzystam... i nigdy się nie zawiodłam...



W Tafelgut też pojawiły się nowe smaki herbat, bardzo orzeźwiające i letnie....
Co o nich sądzicie????

Składniki: kwaśne kawałki jabłka, cytryny, rodzynki, plastry pomarańcza i truskawki

Składniki: kawałki jabłka, kwiaty hibiskusa, trawa cytrynowa, plastry pomarańczy, kwiaty malwy, oraz kawałki malin.
.
Składniki: kawałki jabłka, mięta ogrodowa, pomarańcza, cytryna, kwiaty słonecznika.

Składniki: kawałki jabłka, kwiaty nagietka, cytryna, liście rozmarynu oraz naturalny olej z limonki


5 komentarzy:

  1. Od samego patrzenia na te piękne zdjęcia robi się przyjemnie :-) nie znałam bloga, ale chętnie poznam. Buziak

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja poproszę tę z miętą ogrodową...

    OdpowiedzUsuń
  3. organizuję urodziny syna i chętnie wykorzystam te inspiracje:-)))))
    pzdr

    OdpowiedzUsuń