środa, 12 sierpnia 2015

Jesteście eko...??

Bo ja staram się być, niestety mieszkając w małym mieście trochę jest trudniej....Dlatego niektórych produktów szukam w internecie....i ratuje mnie oczywiście działka rodziców, gdzie wiosną mamy świeże i przede wszystkim zdrowe nowalijki, a lato bogate jest w owoce i warzywa....
Natomiast zimą "ratujemy" się domowymi przetworami....
A jak to wygląda u Was??? Zwracacie uwagę na to co jecie????

Zdjęcia pochodzą z bloga http://aronia-wiemcojem.blogspot.com/

Na pewno znacie firmę Tafelgut i ich wysmienite herbaty i cukry....
Od niedawna poszerzyli swój asortyment o ekologiczne przyprawy, które są beż wzmacniaczy smaku i sztucznych dodatków....100% BIO
Wszystkie puszki są jednakowej wielkości, różnią się gramaturą (od 12 g do 60g), cena ok. 29-34 zł
Ja jestem nimi zachwycona.....i zastanawiam sie nad wprowadzeniem ich do sklepu....
Też Wam się podobają...?




2 komentarze:

  1. Ja też ratuje się Internetem czasem... A konfiturke kupiłam ostatnio w Folwarku Pałacu, była mega :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja poproszę na spróbowanie Salad&Dip.



    OdpowiedzUsuń