wtorek, 4 lutego 2014

Konkurs...

Wreszcie udało mi się znaleźć odrobinkę czasu, aby przygotować dla Was już wcześniej zapowiadany konkurs...
Zasady są bardzo proste:
1. Zostaw komentarz pod moim postem (chętnie usłyszę Wasze opinie na temat  naszego sklepu, produktów itp)
2. Zostań publicznym fanem mojego bloga
3. Jeśli posiadasz bloga - podlinkuj zdjęcie z informacją o konkursie
4. Jeśli nie posiadasz bloga - koniecznie zostaw e-maila w komentarzu

Zapraszamy do udziału, ,myślę że nagrody Wam się spodobają.


15 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie wezmę udział w konkursie!:) A w sklepie jest pełno ślicznych i bardzo przydanych rzeczy :) Piękne są kubeczki, wazoniki i inne dodatki do domu :) No i urzekły mnie fotele, ale jeszcze mnie na nie nie stać;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczo....urocze prezenty,uroczy sklep,urocze Panie sprzedajęce.......tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako fanka porcelany duńskiej firmy Green Gate najchętnie oglądam wlaśnie te produkty, ale zachwycam sie też wszystkim od Lene Bjerre i Pip Studio:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wielką przyjemnością wezmę udział w konkursie... :) Sklep jest cudny nie sposób "przejść" koło niego obojętnie wszystko zachwyca i wszystko chciałoby się posiadać. Ale wybór jest tak ogromny, że nie sposób zdecydować się na konkretną rzecz, mam swoje typy (green gate) i mam nadzieję, że w najbliższym czasie będę ich właścicielką...
    Cieszę się, że jest takie miejsce odkryte przypadkiem... Pozdrawiam bardzo serdecznie, marta
    czahary11@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie. Bardzo chętnie wezmę udział w konkursie... :) Sklep jest cudny, pełen pięknych i niepowtarzalnych rzeczy, obok tego sklepiku nie można "przejść" obojętnie. Każda rzecz zachwyca i urzeka. Ciesze się, że jest takie magiczne miejsce.
    Pozdrawiam,marta
    czahary11@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam stacjonarny sklep Pogodnych Wnętrz, gdy weszłam tam pierwszy raz w tamtym roku, byłam zachwycona swoim odkryciem... jako ogromna fanka stylu shabby chic, poczułam się tam jak w raju:) Do tego genialna obsługa w postaci przemiłej starszej Pani, która sprawia, że można się tam poczuć... jak w domu:) Za każdym razem wchodzę tam z postanowieniem "tym razem nic nie kupię!" ... i wychodzę choćby z woskiem yankee candle...:) Mój ulubiony łup to industrialny metalowy zegar z napisem "Keep calm and carry on" - każdy, kto go widzi mówi "ooo, ale fajny zegar!":) Szkoda, że nie stać mnie póki co na piękne prowansalskie meble, ale powiem w sekrecie, że zainspirowałam się na tyle, że w podobnym stylu odnowiłam sobie komodę z surowego drewna i teraz jest prawdziwą ozdobą sypialni. Nie bardzo wiem, jak mogę stać się publicznym obserwatorem, bo nie widzę boxów z obserwatorami, ale dodałam się do Pani kręgów w Google+:) Jakbym wygrała kubek byłabym przeszczęśliwa! Może się uda:)
    Iwona
    iwona.chwalko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sklepik jest cudny, same oryginalne przedmioty!
    Bardzo chętnie wezmę udział konkursie!
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam. Ostatnio jestem na etapie "green gate", dlatego przeglądam strony z produktami tej firmy. Kilka rzeczy mam w koszyku i czekam na przypływ gotówki. Do konkursu jak najbardziej się zgłaszam. Pozdrawiam. Małgosia (male91@op.pl).

    OdpowiedzUsuń
  9. zakochałam się w tych rzeczach. Pozdrawiam, ell

    ellan-p@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Sklep oczywiście przepiękny! Szkoda że tak schowany i nie można zrobić go od ulicy z pięknie udekorowanymi i oświetlonymi oknami (choć może wykurzyłaby Pani tego stomatologa z przodu ;>) Oczami wyobraźni widzę, jak do wejścia prowadzi mnie kilka zapalonych lampionów, albo choćby jeden – przed wejściem. ;) Trzeba mieć bardzo silną wolę żeby wyjść ze sklepu z niczym. Piękne, oryginalne, mniejsze i większe prezenty dla najblższych, zawsze jest z czego wybierać.

    mysmoo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne produkty w sklepie. To co lubię najbardziej, to cudne wzory tapet i ceramikę Green Gate, stąd skusiłam się na udział w konkursie :)))
    Polubiłam stronę na FB.
    Link do zabawy na moim blogu: www.zaplatana.blogspot.com zpraszam :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna galeria i produkty a zdjęcia są inspiracją do aranżacji i zmian;) marikawitaszczyk@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeoczyłam chyba coś, albo pomyliłam posty dlatego jeszcze raz coś napiszę,
    Sklepik jest po prostu bajeczny, markę GG jak Ib Laursena wprost uwielbiam wszelkie ich skorupki są tak cudowne, że ciężko im się oprzeć ale warto mieć marzenia aby potem je spełniać.
    Z miłą chęcią ustawię się w kolejce po te piękności, a nóż widelec mi się poszczęści.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam,jako ze zajmuje sie scrapami to zwrocilam uwage na tapety bo czasem z nich korzystam robiac moje dziela:)Piekne .No i dunska porcelana-magiczna.Ale tak po prawdzie podoba mi sie wszystko.A na candy jak mozna z radoscia sie zapisze.Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze ;-) Cieszymy się baaaaardzo, ze Wam się nasz sklepik podoba. Zdradzę, że już niedługo pojawi się u nas marka IB Laursen oraz Maileg. Ogłoszenie konkursu w przyszłym tygodniu!
    Pozdrawiamy Was ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń