środa, 17 grudnia 2014

Brakuje mi...


ŚNIEGU....

i paru prezentów...:-):-)


8 komentarzy:

  1. Śniegu!!! Ja też chcę! Nie czuję klimatu totalnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam też z tym problem....
      W takim razie życzę Ci śniegu...
      Pozdrawiam!!!

      Usuń
  2. Tego samego mi brakuje :-)
    Bardzo rozczuliły mnie zdjęcia drzwi - po prostu magia. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam już Świąt ze śniegiem....u nas dziś znów "typowa grudniowa pogoda" czyli deszcz,deszcz i jeszcze raz deszcz...
      Buzia!

      Usuń
  3. Sniegu...tak,tak,ale nie paru prezentów tylko wszystkich ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śniegu.... och tak! Prezentów? Och, tak, tak!! Cudne aranżacje pokazałaś :) Pozdrawiam świątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, śnieg by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń