piątek, 5 grudnia 2014

Choinka - tradycyjnie i...

Nieodłączny element Świąt Bożego Narodzenia...u mnie koniecznie żywa...pachnąca...naturalna...
na niej białe światełka i już czuć klimat świąteczny....
Bardziej "poszaleć" mogę w pokoju synka, gdzie z reguły pojawia się choinka zrobiona przez nas własnoręcznie...W tamtym roku mieliśmy choinkę z patyków...przewiązaną grubym jutowym sznurkiem... w tym myślę o choince-wyklejance na ścianie....
A Wy jakie macie pomysły na choinkę????






 Źródło: Printerest

5 komentarzy:

  1. Mam taki chytry plan żeby wpakować dwie choinki - jedną większą drugą mniejszą - do blaszanych beczek Bloomingville, które kiedyś u Was kupiłam, może wyjść całkiem fajnie :-)
    Poza tym uwielbiam połączenie wikliny i choinki i pewnie jakas zielona Pani właśnie w takim wyląduje.
    U córeczki wieszam świąteczną girlandę ( gwiazdki, świąteczne laski i pierniczki )
    Pomysł z wyklejaną choinką na ścianie bardzo mi się podoba.
    Ściskam. Kama

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł z beczkami super! Oczywiście poproszę o zdjęcia na blogu...U nas choinka w dużym ocynkowanym "wiaderku" - efekt też fajny!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to wygląda. Cudowne inspiracje. Kiedyś zaszaleje z taką choinka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są, w przyszłości jak będę miała więcej miejsca w mieszkaniu na takie dekoracje, na pewno wypróbuję jedną z takich choinek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! U mnie choineczka standardzik :) ale jak bede na swoim to poszaleje :)

    OdpowiedzUsuń