poniedziałek, 25 sierpnia 2014

W poszukiwaniu idealnego piórnika...

Nie wiedziałam, że to takie ciężkie znaleźć fajny, praktyczny ... i do tego ładny piórnik...
Mój sześciolatek idzie do pierwszej klasy i jesteśmy w trakcie kompletowania jego "wyprawki szkolnej".
Zatrzymaliśmy się właśnie na poszukiwaniu piórnika...niby to nic takiego, a jednak..
Moimi faworytami są oczywiście piórniki płócienne, zakochana jestem w pięknych, kolorowych ręcznie szytych piórnikach przez Panią Klaudię...
Niestety typy mojego syna trochę odbiegają od moich...
Może Wy macie jeszcze inne propozycje...


1. www.fabrykawafelkow.pl, ceny od 71 zł
2. www.moimili.net, ceny od 75 zł
3. www.allegro.pl, ceny od 39 zł
4. www.makutra.com, ceny od 25 zł
5. www.scandiloft.pl,, ceny od 23 zł
6. www.mamissima.pl, ceny od 47 zł
7. www.sklepmila.pl, cey od 49zł do 199 zł


2 komentarze:

  1. Ciekawa jestem ostatecznej decyzji, te wybrane powyżej-super, co jeden to ładniejszy:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybór padł na NICI, choć mój typ był zupełnie inny ;-(
    W drodze "kompromisu" płócienny piórnik zostanie piórnikiem domowym...

    OdpowiedzUsuń